Ha szeretnéd hirdetésed újságokban is feladni, először készítsd el papíron, vagy számítógépen jegyzettömbben. Ha nem tudod, hogyan kezdj hozzá, olvasd el az újságokban, mások hogyan hirdetnek, és keretezd be azt, ami a legjobban tetszett. Annak alapján írd meg hirdetésed.
Nézd át a jegyzettömbben korábban megírt részletes hirdetési szöveged. Próbáld meg tömören leírni úgy, hogy a legfontosabb információkat írd le először! A végére mindenképpen írj árat, és elérhetőséget! Sokan éppen azért nem hívnak fel egy eladó vagy kiadó ingatlanhoz tartozó telefonszámot, mert nem írt árat a hirdető. Inkább azokat olvassák el, ahol ár is van.
Hogyan rövidítsd le a korábban megírt részletes hirdetést, amit az újságban szeretnél feladni?
Mutatunk egy példát:
Részletes hirdetés (internetre):
Budapesten 130m2-es felújított tégla családi ház eladó tulajdonostól. Nappali, 3 szoba, ebédlő, konyha, kamra, fürdőszoba, wc, terasz. A ház mellett egy bármilyen célra használható 75 m2 helység. Kazánház, vegyes tüzelésű fűtés. Víz, gáz, villany, ipari áram, kábel tv, internet. Járólap, laminált parketta. Nagy udvar, két kisebb mesterséges tó, fák, bokrok, virágos kertek. A kocsi beállón 5 autó is könnyedén elfér, a végén két autó részére garázs van. 12.800.000.- Ft. 061-123-456
Rövid hirdetés (újságba):
Budapesten tulajdonostól eladó 130m2 összkomfortos teljesen felújított tégla családi ház. Hozzá építve egy külön bejáratú 75m2 helység. Szép nagy rendezett udvar, garázs. 12.8M Ft. 061-123-456
HIRDESS SZÓRÓLAPON IS:
Ha szórólapon is szeretnél hirdetni, mindenképpen legyen rajta legalább 1 szép és jól látható kép! A szórólapon a képet baloldalra, a szöveget jobboldalra tedd, ha lehet, akkor színesben nyomtasd ki. A szöveg legyen részletes, és legyen ott az elérhetőség olvasható, és letéphető formában is.
Cikkeink szerzői jogi védelem alatt állnak, az azzal kapcsolatos minden jog gyakorlására a tulajdonos kizárólagosan jogosult.
<< Könnyű és gyors hirdetés feladás: másolás-beillesztés
Személyes találkozó, az eladó vagy kiadó ingatlan bemutatása >>
<<Vissza a 9 hatékony hirdetés tippre